Dorinţa este cea care ne face sa ne împlinim visurile, să le concretizăm. Cereţi daruri de preţ de la viaţa şi o sa le aveţi!

miercuri, 27 aprilie 2011

Un weekend de vis!

Ce poate fi mai frumos decat sa vizitezi frumusetile patriei?:)
Astazi o sa va propun un traseu foarte frumos dpdv al peisajelor si al obiectelor turistice dar care lasa putin de dorit dpdv al drumului.

Plecand din Bucuresti ne oprim in Targoviste si vedem Turnul Chindiei (urcam in turn daca avem noroc), apoi mergem mai departe spre Campulung Muscel. Pe drum oprim in satul Cetateni si vizitam Manastirea Cetatuia Negru Voda (avem grija unde lasam masina ca satul este unul de tigani). Privelistea de sus este foarte frumoasa, manastirea este sapata in piatra, are un farmec aparte (mai multe detalii se gasesc pe net).

LaFemme

Ne intoarcem la masina si mergem spre Campulung Muscel, inainte sa intram in oras mergem drept inainte spre Namaiesti unde vom vedea a 2a manastire sapata in piatra, aceasta este chiar functionala, se fac slujbe, are un mister aparte.
Urmatorul obiectiv: Castrul Roman Jidava, 5 lei intrarea si turul cu ghid local interesant. Este foarte bine semnalizat pe partea stanga, pe drumul de la Campulung la Domnesti.

Ama Fashion

La Domnesti facem dreapta spre Nucsoara si ne oprim la Corbi pentru a vedea cea de-a 3 a manastire din piatra. Putem urca pe drumul din spatele stancii iar privelistea de sus este superba.

Noi ne-am cazat mai sus, la Nucsoara, la Pensiunea Valea Doamnei, pozitionata pe varful unui deal, inconjurata de munti.
In apropierea pensiunii putem face un traseu la barajul Baciu, schitul Bradetu.

Remington-Style

Ne intoarcem pe traseul Nucsoara- Domnesti- Musatesti si ne abatem spre Manastirea Robaia (partea dreapta) si mergem 6km prin padure si de-a lungul unui rau, un peisaj superb, in care respiri pace si liniste. Manastirea este foarte frumoasa, iar in apropiere gasim si "Fantana de leac", multi aveau sticle si luau apa de acolo.

Produse evoMAG.ro

Ne intoarcem pe unde am venit si mergem spre Curtea de Arges unde ne oprim sa vizitam manastirea Argesului, Curtea Domneasca, parcul San Nicoara.
Pana sa ajungem inapoi in Bucuresti ne-am oprit in Pitesti si ne-am plimbat prin Parcul Trivale, un parc - padure, super.
ProNat

Noi am facut traseul asta de Paste dar se poate face oricand, zona chiar merita vazuta macar o data.
Km totali aprox 500km cu toate abaterile de la drum.